Skolevogn

Køreteknisk Anlæg

Hjørring

Al teoriundervisning foregår i lokalerne ved Køreteknisk Anlæg i Hjørring, det er også her du kan få dit førstehjælpsbevis og her starter eller slutter din køreprøve – vi har samlet så meget af undervisningen som muligt på en addresse, så du ikke skal bruge en masse af din tid på overflødig transport mellem flere undervisningssteder.

Køreteknisk Anlæg råder over lukkede øvelsesbaner og køretekniske arealer, som alle elever vil stifte bekendskab med.

Du skal tidligt i kørekortforløbet på en lukket øvelsesbane. Her vil du lære bilen at kende, så du kan blive tryg ved at starte, dreje og bremse.Samtidigt gennemfører du også nogle sjove manøvrer, der kan minde om de manøvrer, du skal lære ude i trafikken. Når du har været på manøvrebane skal du til teori to gange, og så skal du ud i trafikken med din personlige kørelærer.

Køreteknisk kursus er et sjovt og spændende kursus, som afholdes omkring det tidspunkt hvor du skal til teoriprøve. Du vil på dette tidspunkt kende bilen så godt at det vil være både sjovt og lærerigt at deltage i kurset, der samtidig er med til at gøre dig til en mere sikker bilist.